ana sayfa > Faydali Siteler, Web Tasarim > Köprüye, Duvara, Tabelaya, Kumsala Isminizi Yazin

Köprüye, Duvara, Tabelaya, Kumsala Isminizi Yazin

Çarşamba, 17 May 2006

http://www.imagechef.com adresine gidiyoruz resmi seçip altındaki Customize butonuna tıklıyoruz.Gelen sayfadaki text alanına resimde yazılacak yazıyı giriyorsunuz ve önizleme ye tıklıyorsunuz.

, , , , , ,

  1. Cumartesi, 15 Kas 2008 zamanında 04:05 | #1

    ıyı guzelde ben bulamadım ama …

  2. vildan
    Pazar, 14 Ara 2008 zamanında 11:46 | #2

    ya offfffffff ya yok hiç bi yere bi türlü vildan yapamadım yani yazamadım bi adam akıllı site çıkmazmı ya daha önce girdiğim siteler iğrenç ti bu daha iyi aam isim yazcak yer yok bi ri anlatsın

  3. Pazartesi, 22 Ara 2008 zamanında 05:33 | #3

    yaw bu nerden yaziliyi? eminekoyim

  4. FIRAT
    Salı, 06 Oca 2009 zamanında 00:38 | #4

    slm

  5. kübra
    Çarşamba, 21 Oca 2009 zamanında 01:03 | #5

    off bu ne yha hiç bisy bulamadım bea ne biçim site yapıosnz AMKLAR

  6. Perşembe, 29 Oca 2009 zamanında 05:11 | #6

    slm ben ezgi mailimi kay edermisinis yazıyorum ezgi.bircan@hotmail.com

  7. Cuma, 30 Oca 2009 zamanında 11:47 | #7

    cok konuşma asına veririrm

  8. tugceee
    Pazartesi, 02 Şub 2009 zamanında 02:52 | #8

    ya bn hıcbısı bulamadmmmmmmkıııııııııııııııı:((((kardesm sıte deıl kıtap

  9. Cuma, 06 Şub 2009 zamanında 09:40 | #9

    ezi kuzi ciyaten nim

  10. fadiş
    Salı, 10 Şub 2009 zamanında 11:01 | #10

    çok gözel bir site ama ben size başka bi yerdenkumsala ve agaca nerden isim yazma yreini diyeyi sormak isteyenler beni eklesin (fadibal_901@hotmail.com)

  11. beyza bahargülü
    Çarşamba, 11 Şub 2009 zamanında 04:42 | #11

    lütfen gönderin resmimi

  12. beyza bahargülü
    Çarşamba, 11 Şub 2009 zamanında 04:43 | #12

    lütfen gönderin resmimi
    yalvarırım

  13. Salı, 03 Mar 2009 zamanında 08:13 | #13

    slm

  14. izzet
    Çarşamba, 04 Mar 2009 zamanında 04:39 | #14

    yav avalla bu site iyi resimleri var ama biraz ugrayla iyi bir yere yanı heresin anlayacak biyere yazı yazmak için bisey koysunlar cnm olmazki
    :)

  15. yakup
    Pazar, 08 Mar 2009 zamanında 08:36 | #15

    kardeş bu site süper yaaaaaaaa

  16. melike
    Pazartesi, 13 Nis 2009 zamanında 13:09 | #16

    yaaa offf bn de bulamadım ama biyer biliom sanırım.

  17. melike
    Pazartesi, 13 Nis 2009 zamanında 13:16 | #17

    bulanler nerden buldu bize soleyebilir mi?

  18. Cuma, 24 Nis 2009 zamanında 11:40 | #18

    USTA SÜPER YAAAAAA

  19. Cuma, 08 May 2009 zamanında 13:40 | #19

    bu site çokkkkk güzellllllllllllllllll
    sağollun(FATMA)

  20. Pazar, 07 Haz 2009 zamanında 03:00 | #20

    harika ya ooooo çok güzellllllllll mükemel

  21. eyüp
    Pazartesi, 15 Haz 2009 zamanında 01:36 | #21

    fatma nsl yapcaz ya ben bişy bulamadım yardmcı olrmusn ?

  22. Cuma, 26 Haz 2009 zamanında 00:54 | #22

    iyi olsun

  23. esra
    Salı, 21 Tem 2009 zamanında 06:48 | #23

    offffffffffff yha bu isimleri kumsala yazıolarya o programın adı ney yhaaaaaa

  24. nesli
    Çarşamba, 22 Tem 2009 zamanında 10:43 | #24

    yha adam akıllı siteler açıkda oyalandırmayın bizi

  25. HALİME&TUNCAY
    Cumartesi, 25 Tem 2009 zamanında 06:13 | #25

    güzel bişeyler olur işallah:}}}}

  26. mavis
    Pazar, 26 Tem 2009 zamanında 16:08 | #26

    http://www.imagechef.com/ bu adresden girip yapiliyormus arkadaslar…

  27. Pazar, 09 Ağu 2009 zamanında 03:13 | #27

    müthişşş bir siteeee

  28. Pazar, 09 Ağu 2009 zamanında 03:13 | #28

    elinize sağlıkkk

  29. ÖZGÜR ÜNAL TOPALOĞLU
    Cumartesi, 05 Eyl 2009 zamanında 06:41 | #29

    offffffffff

  30. büşra
    Cumartesi, 06 Mar 2010 zamanında 13:01 | #30

    burda yok ama bir yerde var sitenin adı ise imagechef dir çok güzel herkez oraya giriyo tavsiye ederim…..:)

  31. merve
    Perşembe, 11 Mar 2010 zamanında 13:38 | #31

    tşk çok gzl olmuş saolun

  32. seda
    Perşembe, 18 Mar 2010 zamanında 09:37 | #32

    bu ne ya bi türlü acılmıyo ne iş

  33. eda
    Cuma, 02 Nis 2010 zamanında 11:28 | #33

    yha ne kadar salaksınız bea yukarıda http://www.imagechef.com adresinin üstüne tıklayın yeni bi sayfa açılacak ordan istediğinizi yapın salaklar ben yaprtım çokta güzel oldu:)

  34. Cumartesi, 08 May 2010 zamanında 01:45 | #34

    yhaaaaaaaaaa offfffff bende bulamadım zaten bulsam şaşardım

  35. Cumartesi, 08 May 2010 zamanında 01:45 | #35

    kkkkkkkkkkkkk

  36. Cuma, 28 May 2010 zamanında 04:38 | #36

    iyi

  37. melike
    Perşembe, 03 Haz 2010 zamanında 06:24 | #37

    ya bu ne ya nerden yazcaz yaaa biri açıklasın yoksa tıklanma rekoru kırcak yaaaaaaaaaa

  38. Pazartesi, 07 Haz 2010 zamanında 05:07 | #38

    OFFFFFFFFFFF yApAmIyOrUm BeN YaAaAaaA (OLamAz…)??*

  39. Pazartesi, 07 Haz 2010 zamanında 05:09 | #39

    NASIL YAPILIYOOOO MERAKTAN ÖLÜCEMMM YAYAAAAA OOOFFF SIKINTIDAN PATLICAAAAM …..

  40. Cuma, 11 Haz 2010 zamanında 12:02 | #40

    ya offfff iyi hoş ta nie bulamadık kine……

  41. herkes sexy
    Salı, 15 Haz 2010 zamanında 09:47 | #41

    sex amlar neaber

  42. herkes sexy
    Salı, 15 Haz 2010 zamanında 09:48 | #42

    men aliye

  43. Perşembe, 26 Ağu 2010 zamanında 00:42 | #43

    BENİ BEĞENMYEN İNSAN DEĞİLDİR

  44. Perşembe, 02 Eyl 2010 zamanında 10:37 | #44

    ben hala bunu çözemedim

  45. LeVo
    Salı, 26 Eki 2010 zamanında 12:04 | #45

    Tşkler BuLaMaYaNlaR KöRmÜ hahhah xD

  46. ahmet
    Perşembe, 11 Kas 2010 zamanında 09:11 | #46

    takılma böyle reklamlara

  47. yunus
    Perşembe, 17 Eki 2013 zamanında 15:42 | #47

    TEŞEKKÜRLER

yorum sayfaları
  1. şimdilik geri bağlantı yok